2016. máj 07.

A Kaktus érdekes zene!

írta: Mandarin.
A Kaktus érdekes zene!

Punktum, ez van, srácok! A kaktusz mint növény? Ugyan! Aki volt a PEN 2. napján a #1367 színpad környékén, az egyetért velünk.

A Kaktus 2014-ben alakult, elektronikus vonalat képvisel, de élőben! A „mit mondanátok egy kifejezéssel a bandáról?” kérdésre ezt a választ kaptam: „Szerintünk érdekes zene”.

Na, és szerintetek? Aki elszalasztotta a PEN-es koncertet, annak irgum-burgum; de semmi pánik, Pécsett elcsíphetitek a srácokat a Nappaliban május 13-án! Készüljetek a pszichedelikus élményre!

Tagjai:

  • Borbás Olivér ‒ programming, billentyűk, gitár, ének
  • Irsik Bence ‒ gitár
  • Szula Gergely ‒ dob
  • Gál Keve ‒ basszusgitár, ének
  • Terenyi Zsuzsi ‒ ütősök

A koncert után, nagy munka árán sikerült elcsípni a srácokat, tagadhatatlanul jó hangulatban voltak, íme rövid beszélgetésünk eredménye:

Irsik Bence

Mi jut eszedbe először, ha azt mondom, PEN?

A művészeti karos csapat, mert tagja vagyok, én vagyok a krokodil, mert a csapat koncepciója a Pán Péter. Ha egy kicsit tovább gondolom, akkor az jut eszembe a PEN-ről, hogy még soha nem voltam, és most is csak azért vagyok itt, mert fellépünk. Ettől függetlenül ez egy tök jó dolog! Nagyon örülök, hogy beválogattak minket a Zen&Roll színpadra!

Melyik külföldi zenekarban lennél tag?

Radiohead

Milyen zöldség lennél?

Sóska. Figyelj, mekkora filozófia: általában az emberek nem szeretik a sóskát, de aki mégis, az meg imádja! Szerintem a sóska k***ajó.

WP_20160428_20_31_43_Pro

Borbás Olivér Máté

Mi jut eszedbe először, ha azt mondom, PEN?

Egyszer voltunk, a The Popeye nevű zenekarral itt, mikor még abban basszusgitároztam. Nagyon jó volt, és örülök, hogy most itt leszünk végig. Szeretem Pécset, szeretem a PEN-t, szeretem a zenélést!

Melyik külföldi zenekarban lennél tag?

Radiohead

Milyen ház lennél?

SZÉP! Szép nagy, amiben tényleg jó lenni.  Nem lenne nagyon minimál, de csak az lenne benne, ami kell, amire szükségem van.

Elmondanád mi az a három, amire szükség van?

Stúdió, étel és egy szoba, ahol lehet…

Szólj hozzá

PEN 2016 Zenélő Egyetem Kaktus