2016. máj 03.

Őszinte zene és szöveg!

írta: Mandarin.
Őszinte zene és szöveg!

Mondják a Pí Therapy-s srácok, a koncerten pedig meg is mutatták, mire gondolnak. Egy viszonylag friss bandáról van szó, hiszen hivatalosan 2015 szeptemberében alakultak meg. A sztori szerint egy átmulatott éjszakán jutott eszükbe, hogy bandát kéne alapítani. Azon az estén meg is írták az első számukat, másnap pedig komolyan elgondolkodtak azon, hogy belevágnak a lecsóba. Akusztikus rap formációként aposztrofálják magukat, Uránváros szívéből érkeztek, és eddig nyolc saját dalt írtak. A srácok ETK-sok, így érthető, ha az egyik szövegük így szól: „A legszebb lányok mind ETK-sok!”

Tagok:

  • Kollarics Attila ‒ gitár, ének
  • Végh Balázs ‒ rap

5_mini_mini

Végh Balázs

Mi jut eszedbe először, ha azt mondom, PEN?

Már két hónapja várom, hogy elmehessek a Dope D.O.D. koncertre! Nagyon szeretem őket, és igazából egy hatalmas bulira számítok. Veszprémi vagyok, ahol ugyanígy van egyetemi napok, a VEN. Az egy életre szóló élmény volt számomra, hisz az egyetemi játékban csapattagként anno sikerült is megnyernünk a többiekkel a versenyt. Itt, a PEN-en hasonló érzést várok.

Melyik külföldi zenekarban lennél tag?

Igazából kettőt tudnék felsorolni, amik ugyan nem hasonlítanak az én szövegelős stílusomhoz, de nagyon kedvelem őket. Az egyik a Rise Against, akik egy punkosabb vonalat képviselnek, illetve imádom Jim Morrisont, szóval a Doors.

Milyen sütemény lennél?

Egyértelmű, hogy olyan, amit én sütök, mert az mindig jó lesz!

6_mini_mini_mini_mini

Kollarics Attila

Mi jut eszedbe először, ha azt mondom, PEN?

Buli, lazulás, zene, minden mennyiségben!

Melyik külföldi zenekarban lennél tag?

Fú... hát, ez nehéz… talán a Coldplayben…

Milyen időjárás lennél?

Jó kérdés, nem erre számítottam (nevet). Tavaszi kellemes meleg, mert az tele van energiával, akkor nagyon jól érzem magam!

Szólj hozzá

PEN 2016 Pí Therapy Zenélő Egyetem