2016. máj 07.

Szétszedte a színpadot a paradicsom!

írta: Mandarin.
Szétszedte a színpadot a paradicsom!

A Tomatoes Attackről mit írjon az ember, na, de most komolyan, ezt látni kell! Így szétszedni a nyugodt szombat délutánt szinte nem illik! Egy pillanatig el kellett gondolkodnom, hogy mi is történik a világban?! Mert most vagy én vagyok rossz időben és térben, vagy iszonyat világvége van a színpadon. Körbenéztem, megnéztem a többi ember arcát, és azt a következtetést vontam le, hogy az utóbbi az esedékes. Alapból, hogy kerül egy plüss paradicsom a színpad elejére? Igen, a név, persze, de ahhoz hogy kapcsolódik a folyamatosan ugráló raszta csávó, meg a gitáros srác, aki a koncert végén letolja a gatyáját? Segítek: sehogy! Következtetés: imádtuk!

Tagok:

  • Nagy Kristóf – ének, harsona
  • Szentesi Gergely – gitár
  • Szabó Péter – bassz
  • Domonkos Balázs – dob

Geri és Kristóf állt diktafon elé, aztán végül szinte ugyanazt mondták. Így kezdődött az egész:

Srácok, ha le kéne írnotok a bandát egy szóval, mi lenne az?

Kristóf: kretén!

Geri: Nem! Én egy új kifejezést  találnék ki… hm... mondjuk, Tomatoes Attack?!

Vicces fiúk ezek, mondhatom..

28_mini

 

Mi jut eszedbe először, ha azt mondom, PEN?

Sör.

Melyik külföldi zenekarban lennél tag?

Geri: Doors.

Kristóf: Rage Against the Machine

Milyen pia lennétek?

Rum. Rumok lennénk, mert az a szabadság, kalózkodás és Puerto Rico!

 

Szólj hozzá

PEN 2016 Zenélő Egyetem Tomatoes Attack