2016. máj 06.

!Harsh-og a PEN

írta: Hári Viktória
!Harsh-og a PEN

Ezt a remek szóviccet félre is rakva inkább bemutatom Nektek azt a bandát, akik szerint vicces !Harsh-nak elnevezni magukat. Amúgy tényleg az. Szóval, a  zenekar tavaly alakult, és szereti, amit a hetvenes évek rock zenéi üzentek a gitárokon, csöves erősítőkön, és amit üzennek ma is. Emellett imádják a rakenrollt, de hát ki nem? 

Tagjai:

  • Horváth Barna ‒ Ének
  • Csillik András ‒ Gitár
  • Wirth Bazsi ‒ Dob
  • Dabis Ádám ‒ Basszus
13131701_1311490268865969_5487006734923975812_o
Fotó: Szanyi-Nagy Judit

 

Mi jut eszedbe először, ha azt mondom PEN?

Horváth Barna: Nekem az jut eszembe először, hogy tegnap felvettem ezt a jegyet és azon csodálkoztam, hogy egy autó mögött, két lány között egy harmadik lány pisil, és megmondom őszintén, ez engem nagyon meglepett.

Csilik András: Speciális gondolataim nincsenek, igazából a PEN-t egy sima fesztiválnak tudom be. Tegnap már buliztunk azért egy jót. Itt tanulok már régóta, nekem hétköznapi dologgá vált, minden évben van: eljövünk, bulizgatunk. Az egyetemistáknak nagyon jó, kijön a jó idő és akkor pár hét múlva már itt is a Fishing On Orfű, meg a többi.

Melyik külföldi zenekarban lennél tag?

Horváth Barna: Van egy kedvenc bandám, egy manchesteri együttes, az Elbow. Brit gitárpop, illetve inkább most már kamarapopnak nevezném a zenéjüket. Abba szívesen elmennék, ráadásul most elment a dobosuk. Mondjuk inkább énekelnék, de annyira jó az énekes-szövegíró a Guy Garvey, hogy azért nem venném el a kenyerét. Viszont szívesen lennék mögöttük.

Csilik András: Én visszanyúlok az egyik kedvenc klasszikusomhoz. A legnagyobb hatással rám a Led Zeppelin volt, oda szívesen elmennék gitározni. Az egész stílus, amit játszanak inspirálta a zenénket egy kicsit, legalábbis nekem.

Wirth Bazsi: Red Hot Chilli Peppers, meg egy jó Motörhead.

13147789_1311490328865963_4239434989202216179_o
Fotó: Szanyi-Nagy Judit

 

Milyen sütemény lennél?

Horváth Barna: Stroopwafel, ez egy holland sütemény.

Csilik András: Finom sajttorta

Dabis Ádám : Gyümölcstorta

Milyen ház lennél?

Horváth Barna: Óceánra néző lennék legszívesebben.

Wirth Bazsi: Nagy belmagasságú, régi polgári lakás lennék, valahogy tetszik ez az indokolatlan pazarlás.

Szólj hozzá

Pécsi Egyetemi Napok PEN 2016 Zenélő Egyetem !Harsh