2016. máj 06.

A legfrissebb pixel!

írta: Mandarin.
A legfrissebb pixel!

A Pixelplants a Pécsi Egyetemi Napok első napján lépett a színpadra a Zsolnay Negyedben. Bár a kezdés igen korai volt, hisz a beléptetés csak 17.00-kor indult, a szerencsések elcsíphettek a koncertből egy-két dallamot.

De mi is a Pixelplats? Már a műfaj is jól hangzik: indie-electronica, hard-pop.  A 2014 óta létező banda alapvetően egy pécsi tehetségkutató miatt állt össze, ahol csak azért indultak, hogy kipróbálják magukat. Ez olyan jól sikerült, hogy nyertek egy három számos stúdiófelvételt is. Az „ induljunk el, mi baj lehet?!” –alapon ez nem is rossz, mi? A banda kezdetben két tagból állt (Kocsis Viki, Dézsi Sada), majd a sikeres tehetségkutató után egy harmadik emberrel is bővült, Jakab Gábor személyében. Azóta léptek már fel a Katlanon is, mi pedig izgatottan várunk tőlük új szerzeményeket. Ezúton kívánjuk, hogy mindenkinek ilyen jól sikerüljön a saját maga szórakoztatásáéra indított projektje!

Tagjai:

  • Kocsis Viki ‒ ének
  • Dézsi Sada ‒ sminták, ütemek
  • Jakab Gábor ‒ gitár

 

pixel

Dézsi Sadával dumáltam a koncert után:

Mi jut eszedbe először, ha azt mondom, PEN?

Én szegedi vagyok, 8 éve élek Pécsen és az első kellemes élményem Pécsről a PEN.

Melyik külföldi zenekar tagja lennél?

Hát van egypár, de, aki most először beugrik az  a Depeche Mode, szívesen beszállnék!

Milyen ruhadarab lennél?

Cipő! Hogy miért?....egyszerűen csak mert szeretem a cipőket (nevet)

Szólj hozzá

PEN 2016 Zenélő Egyetem Pixelplants