2016. máj 06.

Napfény, jó idő és The Beans

írta: Hári Viktória
Napfény, jó idő és The Beans

A Pécsi Egyetemi Napok második napján lépett színpadra a Zenélő Egyetem jóvoltából a The Beans a #1367 színpadon.  A jó idő ellenére sajnos keveseket vonzott a program, pedig a srácok nagyon jól szóltak. A banda 2015 májusában alakult meg, ezúton is kívánunk Nekik boldog szülinapot! Egy éves koruk ellenére meg kell mondjam, elég sok számuk van. Leginkább beat és grunge stílusban nyomulnak. A PEN-en kívül játszottak már a Nappaliban és a Szabadkikötőben is.

Tagjai:

  • Vida Áron ‒ Gitár-ének
  • Horváth Richárd ‒ Dob

 

13198579_1311487532199576_1026938741979284301_o
Fotó:Szanyi-Nagy Judit

 

Mi jut eszedbe először, ha azt mondom, PEN?

Vida Áron: Kevés pécsi zenekar, és sok jó hazai banda kimaradt a programból mindenesetre ez a Zen&Roll cucc tök jó lehetőség a magunkfajta bandáknak.

Melyik külföldi zenekarban lennél tag?

Vida Áron: Semmilyen kedvenc előadóm zenekarában nem játszanék, mert akkor már nem úgy szólna ami miatt megszerettem, de legfőképp azért mert akkor nem én énekelhetnék ami nekem fontos.

Horváth Richárd: A Nirvanaban.

Milyen ház lennél?

Vida Áron: Hullaház, üvegház, valami különlegesebb.

Horváth Richárd: Tárház.

Szólj hozzá

Pécsi Egyetemi Napok The Beans PEN 2016 Zenélő Egyetem